هایپرتایر نامزد برتر در بخش خودرو جشنواره وب و موبایل ایران گردید.




در چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران مجموعه هایپرتایر نامزد برتر در بخش خودرو و خدمات مرتبط شد.

جشنواره وب و موبایل ایران به عنوان بزرگترین عرصه رقابت و مرکزی پیشرو برای بیشتر شناخته شدن پلتفرم ها، وب سایت ها و نرم افزار های موبایل ایرانی و همچنین بالا بردن سطح کیفی و رضایت مشتری در حوزه آنلاین این رویداد مهم را به ارمغان آورده است.
افتخار بزرگی است که با حمایت و پشتیبانی شما همراهان همیشگی مجموعه هایپرتایر مشابه سال­های گذشته بار دیگر در بخش خودرو و خدمات مرتبط هایپرتایر جزو 5 کاندید برتر چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران قرار گرفته است. لازم به ذکر است، در این ارزیابی بیش از ده ها هزار شرکت کننده در حوزه آنلاین حضور داشتند و مجموعه هایپرتایر در این بین بعنوان نامزد برتر حوزه خودرو و خدمات شناخته شده است.
گفتنی است، فروشگاه اینترنتی هایپرتایر در دوره­های قبل این جشنواره با حمایت کاربران و همراهان همیشگی موفق به کسب آرای مردمی و همچنین رای داوران بعنوان برترین وب سایت در حوزه خدمات خودرویی گردیده است و این موفقیت ها را بیش از همه مدیون کسانی است که تا به امروز همراه این مجموعه بوده اند.
ما همواره می کوشیم تا کیفیت وب سایت هایپرتایر را چه از نظر تولید محتوا و چه از نظر سرعت بخشیدن به امور مشتریان و عرضه محصولات با کیفیت، ارتقا دهیم و موجب آسایش و راحتی هموطنان را فراهم آوریم و خالصانه از هیچ کوششی دریغ نمی ورزیم تا خریدی لذت بخش برای تمامی افراد حتی افراد کم تجربه در خرید لاستیک را نیز محیا نماییم و امیدواریم امسال نیز در این راه در کنار ما باشید، مطمئنا در این مسیر حضور و نظرات شما برای ما دلگرم کننده و انگیزه ای در جهت توسعه و بهبود کیفیت خدمات این فروشگاه خواهد بود. 

در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0